Helgen är här igen !

Skrivet 2011-12-02 @ 22:46:03

Hej !

Jag kom nys på att jag inte bloggat på ett tag .
Vet inte varför, har väl bara blivit så :)

I veckan har de varit skola som vilken dag som helst !

Har mått lite dåligt i några dagar nu.

Men idag känns de lite bättre, de är så svårt att hitta rätt när de gäller rätt mängd mat :(

Hoppas att de snart blir bättre !

Idag har jag varit med Elise typ, vi har väl inte gjort så mkt igentligen men kul har de varit ! :)

Elise e ute på stan med en annan kompis !
Dom åkte för en stund sen .

Va så inne i att prata med dom så höll på att glömma att jag va tvungen att hämta våra kläder från tvättstugan!
Va på de berömda ^^

Elise kommer tillbax inatt :)
Sen sover hon här imån med ! Jippi

Jag och älskling har hyrt film, så blir mysa framför teven :)


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback