De är ingen vanlig dag...

Skrivet 2011-12-07 @ 19:11:08

För det e bullens födelsedag, hurra hurra hurra ! :)

Grattis min finaste älskling !

27 år men ack så het ;) hehe

Min present till Bullen kommer i januari då csn inte ger pengar denna månad.
Så vi kommer va fattiga :(

Men i januari blir de "feta" pengar ;)


Hans lilla present han fick idag uppskattades !

Han kom hem till en mörk lägenhet med levande ljus i hela lägenheten.
Sen hade jag dukat fram god mat!

Och sen skrev jag ut en dikt jag skrev för länge sen :) som jag känner starkt med !

Bullen gillade allt :)

Sedan fick Bullen massage till den mysiga musiken :)

Nu tittar vi på tv och bara myser !


Hejdå!



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback