Dance bitches !

Skrivet 2011-08-01 @ 17:41:24








http://www.youtube.com/watch?v=lRWqYR3e7xE&feature=relmfu




Aloha !

Idag är jag grymt dans sugen, men man får väl dansa i stolen ^^

Vaknade i morse vid 11.00 & tänkte va hände?

För jag skulle ju ha tvättstuga mellan 07.00-11.00 idag .

*suck*

Någon glömde väcka mig, efter som han stängde av väcka klockan och stack.
Som tur är så fick jag tid den 3 aug mellan 11.00-14.00 .

Vi åker ju till göteborg den 4e så måste tvätta innan :D

Såå hade väl tur i otur.

Sen va jag i hallunda centrum och posta brev & hämtade ut paketen ^^

Har fixat lite smått här hemma oxå,
men tänkte att jag städar imån.

Så slipper jag göra de en gång till innan vi åker.


Bullens syster Linda ska vara kattvakt :D!

Hoppas dom är snälla mot Linda ,
de kommer dom va.

För speciellt Kenya älskar Linda mest !

Nu ska jag laga mat till gubbfan ;)




Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback