Dagen före monsterpasset !

Skrivet 2011-08-19 @ 07:51:21









Hejsan !


Idag har jag möte med min coach här hos mig ,

då vi ska diskutera lite om detta med att ta över lägenheten :D

Sen ska jag tvätta lite, städa här hemma .

Måste ju passa på när man e ledig liksom ^^

Tänkte köra ihop ett stor kok med mat oxå, så man slipper tänka på att laga mat.


Imorgon ska jag jobba 14 timmar pass ^^

Så blir till att sova tidigt så man orkar med morgondagen!

Sen på söndag blir de 8.00 - 14.30

Och sen ska jag till mami och hjälpa henne att tvätta fönster :D

44 timmars jobb denna vecka :D Bra jobbat !


Näe nu ska jag ta fram mat och börja städa lite lätt !




Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback