Dagarna flyter iväg ...

Skrivet 2011-08-30 @ 21:52:21












Halloj!



Jag fattar inte, dagarna går så sjukt snabbt..
Man hinner inte med allt ^^

Måste fixa hemma men känns inte som tiden räcker , eller aa jag har ju tiden.

Men energin till att fixa allt själv gör en matt..

Men men så är de.


Idag har jag varit hemma från skolan, eftersom att jag va dålig i magen imorse .

Så då fick man inte heller mkt gjort mer än att springa mellan sängen och toan ;)

Men orkade i alla fall laga mat idag!

&

De vart riktigt gott .

Sen har jag duschat och fixat in bilder på min mobil :D

Hoppas på att min digitalkamera kommer på posten imån, som jag beställde igår !

Nu ska de fotas.


Kamera är bra och ha när man åker iväg ibland och så.
Men även i vardagen.

Jag använder i alla fall kameran mkt, fast nu har jag ingen längre fören jag får den jag beställt :D


Nu är de bara tvättmaskin, torktumlare och soffa typ kvar .


Jag köpte ju kamera, köksbord och stolar :D


Skulle va skönt och bara behöva tvättstugan om man behöver tvätta sängkläder typ.
För man har ju bara 5 pass i månaden,
och jag hade förbrukat mina pass.

Så på torsdag får man äntligen lite rena kläder...

Har inte tvättat på 2 veckor och vanligen tvättar jag 1 gång i veckan :D


jaja nu ska jag slänga mig i sängen !





Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback