Cleaning and washing !

Skrivet 2011-08-03 @ 09:31:58









Hejsan !


Började dagen med en promenix till Hallunda Centrum och hämta ut Bullens paket.

Nu ska jag softa lite innan jag ska köra igång i tvättstugan :D

Sedan imellan tvättning och torkningen ska jag storstäda ^^

Sen blir dt till och duscha !

Någonstans där i mellan ska mami kommer hit med resväska och luftmadrass,

eftersom vi åker till göteborg imån :D

&

Bullens syster Linda kommer redan idag efter jobbet !

Nu är dt mkt vettu :D






Idag firar älskling 2 år som nykter och drogfri ! :D

HURRA HURRA

Du är såå duktig mitt hjärta !





Söta älsklingen !

Du är en så stark person, jag beundrar din styrka och ditt mod.

Jag älskar att du är såå mkt gladare nu än första gången vi träffades !

Men vem visste då att dt skulle bli vi två

&

Att våra liv skulle se ut som idag :D

Och att du skulle vara sååååå grymt stark.

Du har hjälpt mig så mkt med allt.

Tack till vackra dig!


DU ÄR GRYM ÄLSKLING !

Du klarar allt!!





♥ Sen är dt en vacker liten flicka som fyller 4 år idag :D ♥

♥ Grattis på stora dagen Elicia ! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback