Bra dag, bra gårdag, bra väder !

Skrivet 2011-08-12 @ 07:24:42








                                                                                                 













Kanon dag !


Igår hade jag min första demo för alpnaering.

De va riktigt kul!

Tack Tamara för du hjälpte mig med allt!
Gjorde allt medan jag satt och tog in allt du sa :D

Sålde för en stor summa ^^

Så idag e man på topp + att jag fick pengar från försäkringskassan idag :D

Så betalade av 3000 till mami idag ,
betalade lite räkninga.

&

Beställde lite nya underkläder som jag VERKLIGEN behöver.
Har kollat på dom underkläderna i 2 månader,
nu hade jag äntligen råd att köpa dom :D

Och har massa pengar kvar!

Kan ju FAN inte bli bätte, för att utrycka min lycka ^^


Så e de fint här hemma då jag tog tag i den stora JÄTTE disken redan igår .

Så man slapp se skiten idag :P


Har inte sovit så bra inatt, varit vaken sedan 04.00.

Men fick ju 4 timmars sömn i alla fall :D

Handla frulle kl 08.00 ^^

Tvättstuga kl 11.00

Möte kl 13.30

Det är dagen schema !


Sen funderar jag på om man ska ta en sväng till skärholmen och kanske träffa någon för en fika :D

Bullen ska till boxnings gymmet idag sa han igår i alla fall .


Så då tänkte jag hitta på något under tiden.


Näee nu ska jag lyssna på min unlimited spotify som jag fixade i morse ! YEAH





Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback