Back in the school :)

Skrivet 2011-08-25 @ 22:00:26













Helloo !

Förlåååt för mitt dåliga bloggande, har inte haft så mkt tid !

Skolan tar en del tid, är helt slut i huvudet efter skoldagens slut.

Fast lektionerna inte har börjat ännu,
men de är mkt nu ändå :)

&

Så har jag så ont i kroppen,
mer än vanligt denna vecka ..

Har ändå inte gjort något utöver de "vanliga" liksom.

Men de är väl bara så enkelt att min kropp är trött på mig ^^

Jag räknar nästan dagar inför operationen, även om jag inte fått en tid ännu mer än att de blir i okt :D

Hoppas bara dom inte säger nej då jag gått ner 16 kg sedan invägningen,
Annars får jag väl göra allt för att gå upp dom !

För vet att jag bara haft tur att gå ner .

Jag kommer liksom inte gå ner mer på egen hand tror jag .

Men men vi får väl se .



Nu ska jag slappa och vänta på gubben min !

Imån ska jag köpa nytt köksbord och stolar, sen ska jag bowla lr något roligt med Smulan :D

Och på lördag ska de jobbas.

Söndag blir min och älsklings dag :D

Vi ska gå på bio och kanske äta gott hoppas jag !

Fan man "glömmer" ju bort att göra andra saker med varandra än å sova m.m ^^

Älskling, om du läser detta....

Jag vill ha en stor bukett med fina pioner ;) hehehe






Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback