Toppen

Skrivet 2011-04-06 @ 14:31:26


Hejsan !

Visst är Kenya söt :D

På denna bild va han 13 v gammal .

Vi har sötaste katten fast han är världens buskatt !








Började dagen med att göra frukost till mig & älskling :D

Sedan låg vi och gosade hela morgonen.

Så mysigt ^^

Älskar att ligga länge och dra mig med älskling som pillar i håret :D

Uppskattar dig sååå mkt älskling,

uppskattar att du älskar mig villkorslöst!!



Sedan sov jag ett litet tag och blev väckt av älskling strax innan 11 :D

För 11 skulle en trevlig gubbe komma och fixa i badrummet .

Han va riktigt trevlig och pratglad :D

Vi diskuterade botkyrka byggens sega arbete och vad dom betalar för.

Så nu vet jag att det inte är målarnas fel, med resultaten.

Utan botkyrkas tunna plånbok ^^


Nu ligger älskling och vilar på soffan, Kenya sover tätt intill :D

&

Jag sitter och lyssnar på musik och väntar på att Bullen ska vakna upp :D

För då ska vi hämta mitt paket med smink som kom idag !

Hurra Hurra va glad jag är!




Tack igen älsklingen min ! :D

Aaa som ni ser har min dag haft en bra start och kommer nog fortsätta bra :D

Imån ska älskling till jobbet igen.

Och jag ska "hänga" med den trevliga gubben igen :P

Han ska komma hit 2 gånger till och fixa .

Får han så gärna som är så trevlig :D


Näe nu ska jag byta om så jag är redo att gå när Bullish vaknar till liv ^^

Have a awesome day !

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback