Söndagen

Skrivet 2011-04-24 @ 12:04:28






Hejsan !

Vilket vackert väder vi har :D
Barnen cycklar, åker rullgrillor och springer på gården.
Det är glädje ^^

Dock något som inte är glädjande, igår kväll stod vi ute och tog en cigg .
Så kom 2 grannar förbi och vi hälsade,
då berättade dom att inbrotten är igång nu i Norsborg :(

2 st olika familjer hade inbrott igår,
dom hade inte varit borta länge.
Och dom hade låst båda låsen, men dt stoppade inte dessa skamliga djur.
Lr hur jag ska säga det.

Dom hade bent upp hela dörren ändå :/

Så jävla obehagligt!
Även om dom inte tog något, bara tänken att någon rotat runt i ens hem.
Den trygga hemstaden liksom.

Näee, usch sådant "folk" äcklar mig !




Jag är så sugen på en riktigt stor köttbit :P
Vill grilla idag, men vi har ingen grill.
Och det e mysigare med flera som grillar :D

Får väl se om jag får mig min köttbit idag ^^


Ha en fantastisk dag !



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback