Omg !

Skrivet 2011-04-19 @ 18:27:48


Hallåå gott folk !

Idag har jag varit på möte, inför operation :D
Fick svar på allt och nu blir dt av !
Får ju se när dock,
Men jag ser fram i mot det !

En sjuk sak som hände mig idag:

Jag kom hem från stan, tänke vilket härligt väder.
Och beslöt mig för att ta ut lilla Kenya på gården, i förd koppel :P *Kenya i koppel alltså* hehe
Vi va väl ute en timme, och allt gick bra.
Han nosade på som en liten kulting :D
Så solade vi lite ^^
Sedan kom dt en stor lastbil in på gården.
Då dom bygger om lekplatsen åt kidsen :D

Kenya vart lite avvaktande, dom han inte ens starta maskineriet innan Kenya fick VÄLDENS panik! :O
Han flög åt alla håll och kanter, han skrek som en hund typ:O
Jag försökte ta in honom, men han va helt i panik.
Så nu har jag upp rivna armar :/ Och Kenya har 2 klor som blöder/blöde :O

Jag vart helt panik slagen och började gråta.
Så ringde jag mamma och gråt hysteriskt, och hur gullig är inte hon ?
Hon kom hit ca 1 timme senare när hon slutat jobbet och lindade om mig :D
Och bjöd på pizza !
Tack vackraste mami ! :D

Känns bättre nu .

Kenya sover som ett litet barn på sin favo plädd på soffan :D

Jag hade i denna "panik" möte med min case manager :D
Och snälla Dino (praktikanten) som gav mig sår tvätt ^^
Sedan va även en Bengt med som ska va min case manager under tiden min fantastisk case manager ska ha semester :D
Han va trevlig.

Nu sitter jag har och lyssnar på musik och funderar lite på allt möjligt . :D

Och längtar så till födelsedagsfesten min bästa vän Janne ska ha den 7e :D
Ska bli så kul att träffa honom och några till :D
Va FÖR länge sen sist ! <3

Näe nu ska jag lägga mig på soffan och mysa med min kulting Kenya :D!


Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback