Nytt smink

Skrivet 2011-04-02 @ 15:40:39


Hejsan !

Igår kväll beställde jag lite smink, som min älskling unnade mig :D

Dessa ögonskuggor, en concealer, en puder, en rouge & en kabukiborste ^^

Kommer bli riktigt fin :D

Älskar mineralsmink för det verkar så bra och man verkar få fint resultat.

Och jag har tur å ha en så underbar kille som unnar mig detta :D

Älskar dig babe!

Det vart kanonpris 303:-

Det tycker jag är riktigt bra, kollade på sheercover innan och då hade dt kostat 600-650:- :O

Det tycker jag är svindyrt!

Jag menar även om jag inte själv betalar så vill jag hellre ha billigare :D



 












Vi har varit och hämtat våra pass idag, min snälla morfar körde oss :D

Sedan tog vi en fika hemma hos morfar.

Därifrån hem till mig är dt väl ca 10 min gångväg.

Så vi gick till centrum och älskling köpte hårfärg till mig :D

Brunt blir dt sedan ska jag slinga dt blondt istället, så slipper man dt orange färgen:P

Shit låter som älskling inte gör annat än å köpa saker till mig :O

Men så är dt inte, vart mkt nu bara .

Så nu ska jag snart färga håret och så .

Imån är det tvättstuga som gäller, ska städa oxå :D

Vilka söndags sysslor va ?

Tack ingen älskling för allt !!!




Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback