No more speaking for me

Skrivet 2011-04-04 @ 14:40:48



Detta är sjukt jobbigt !

Ni annar inte hur värdo dt är att gå hemma en hel vecka.

Och dessutom under total tystnad! :O

Idag kom en gubbe som skulle fixa med mitt handikappsanpassade badrum.

För att jag är inte i så stor behöv av denna anpassning .

Och han snackade som fan, och där stod jag som ett fån och försökte låtsas kunna tecken språk.'

Men Kenya sköte snacket åt morsan :P

Han hjälpte till och med gubben som skruva och hade sig.

hehehe

Han sa dt, vilken häftig katt .

Han hjälper till och är inte blyg alls ^^

Då ville jag säga : Han tycker att du är svag och inte kan.

Jag menar okej om han hade varit värsta hunken då hade Kenya inte hjälpt till :P

Men denna gubbe han va närmare kistan än jobb karriär ;P

HAHAH jag kände för att va lite bitchig och otrevlig :D

Sicken tur för gubben att Lina måste hålla käften !

Som grädden på mosen, jag röker lite igen !

FUCK FUCK FUCK!

Jag kan inte sluta om inte jag och Bullen gör det tillsammans.

Och sen så trodde jag i lördags att jag skulle få psykos, va lite jobbigt men jag och älskling snackade :D

Och sen nu för mina ruttna stämband, så kan jag inte snusa :S

Börjar hosta så det känns som att lungorna kommer upp.

Men hostar inte av cigg :S

Fattar inget.

Men men och kvinnor.

Nu ska jag ta en kaffe och hostmedicin.



Peace!


Kommentarer
Postat av: pear

"För att jag är inte i så stor behöv av denna anpassning" hahahahaah. :D



trist att du röker igen. men du får sluta igen när du blivit frisk eller hur! :)

2011-04-05 @ 19:11:26
URL: http://cecilialovela.blogspot.com
Postat av: Caroline ahola

Haha ! Aaa när vi planerar barn så, om inte innan. ska börja träna lite lätt. För om jag går ner typ 50 kg så kan jag va gravid, och sen efter graviditeten så blir det barnvagns rajjs :P

2011-04-05 @ 19:36:47
URL: http://carolineahola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback