MysLördag

Skrivet 2011-04-23 @ 23:59:47







Helloo!

Idag har jag tvättat lite,
sedan gick jag och älskling på en underbar promenad till Ica Maxi :D

Vart inte så mkt handla, då vi redan handlade igår :D
Men vi tänkte kolla runt lite och få oss en solig promenix ^^

Och dt fick vi oxå .
Jag köpte Is Latte som jag letat efter.
Är så gott med is kallt kaffe på sommaren :D

Och så blir min mage inte katastrof :P

Sen sov vi lite.
Vart så trötta av värmen och promenixen.

Och så gick vi till våran lilla livs här å hyrde film :D

Vart en komedi : Grown ups , betyg ** av 5 möjliga:P

Och rysaren: Psalm 21, betyg *** av 5 möjliga :D
Den va dock lite förvirrande.


Har ätit lite godis och så åt vi lite flingor och fil ingen orkade laga mat :P
För vi va inte så hungriga.

Ajaa nog med dt :D

Nu ska älskling försöka sig på en revansch i SKIP-BO :P
Står 2-0 till mig :D



Skip-bo är riktigt roligt spel , vill jag starkt rekommendera :D









Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback