Lovely morning

Skrivet 2011-04-05 @ 13:01:04








Hejsan !

Får värsta sommar känslan när man står på balkongen.

Solen lyser och fåglarna sjunger.

Imorse när jag va ut och FY rökte så lät det som att vi bor vid havet .

Man hörde måsarna högt och nära :D

Sa dt till Bullen, dt känns som vi bor vid havet.

Han låg och halv sov när jag la mig intill honom och viskade de .

Bullen är hemma idag, för han känner sig yr och konstig :S

Hoppas dt inte är något .

Annars kommer jag oxå ligga sjuk, och jag vill till skolan nästa vecka :D


Längtar efter mitt paket med smink ! :D

Hoppas dt kommer typ imån, lr i alla fall till på fredag .



Underbar låt i mina lurar : Sara löfgren - Starkare

Känner mig såååå stark !!!! :D


Peace and understanding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback