LONDON

Skrivet 2011-04-30 @ 02:56:11
Hejsan !

Asså dt är så underbart här i London :D

Växer palmer över allt och blommar fint över allt,

Husen ska vi inte ens prata om.

Helt fantastiskt :D

Jag har massa bilder som jag lägger upp när jag kommer hem :D


Vi va i Kingston idag och shoppade, snacka billiga underkläder och andra kläder jag fyndat idag ^^
Imorgon ska vi in till centrala London och kolla in lite.

Ska bli kul, för dt är verkligen fint här i London.

Fast blir dock inte så mkt mer shopping för min del,
annars kommer min väska väga 60kg istället för 10 kg:P

Men ska fotas massor och njutas om inte annat.

Nu ska jag sova så jag orkar gå massor imån och se massor hehe.

Peace from London !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback