Godmorgon Världen !

Skrivet 2011-04-07 @ 11:07:44


Tshoo !

Nu har jag sminkat mig klart, ska äta något oxå.

Sen kommer trevliga gubben och fixar :D

Kenya skriker vid dörren, tror han vill ut lr näe han va nödig :P

Idag ska jag iväg till Alby för att träffa personligt ombud.

Och hoppas på att dt finns bidrag/fonder jag har rätt till.

Så jag kan börja betala av mina skulder och så.

Har Jenny min cache manager med mig som vickar för mina stämband ^^

Juste fick veta i veckan att jag kan ansöka om CSN när jag börjar plugga, även om jag inte betalat ut till dom.

Från förr när jag pluggade ett tag.

Så dt e underbart, slipper jag soc :D

SÅÅÅÅÅÅ SKÖNT!

Så ska börja plugga helt i aug :D

Nu går jag ju på provtid.

Bullens "stöd person" va här för ett tag sedan, han lämnade en present till bullen .

För att han är omtyckt och för avslutad "behandling"

Han sa igår kväll att dt är inget speciellt.

Shit när jag kollade i den lilla röda påsen, jag höll på att ramla baklänges :O

Herregud vilken fin sak!

Visar bild senare, vill inte säga vad dt är i fall Bullen kollar min blogg på jobbet :P

Nu ska jag äta och vänta på trevliga gubben.


Puss & kram

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback