Easter or good friday...

Skrivet 2011-04-22 @ 17:38:17








Hejsan !

Jag firar inte påsk, så idag är som vilken dag som helst :D
Förutom att älskling är hemma !
Och dt e underbart. :D

Vi har varit och storhandlat, med hjälp av mami ^^ *Tack*
Sedan åkte vi och shoppade tobak jag & mami , då Bullen fixade med att packa upp .

Nu sover Bullen & Kenya på soffan tillsammans ^^
Jag sitter och funderar på vad man kan hitta på .
Är såå rastlös.

Kenya fick en transport bur idag :D
Han vart jätte glad för den, har tagit bort luckan bara.
Så han har sitt egna kryp in nu.

Ikväll blir dt tacos för våran del ! :D
Ska bli jätte gott . Mums!

Sedan blir dt väl de gamla vanliga, glo på tv :)
Och kanske om man har tur, att Lollo kommer på kvälls kaffe ! hehe
Har blivit lite av en "rutin"
Uppskattar dt enormt mkt faktiskt ! :D

Nu ska jag få i mig nått är lite hungrig :D


Påsk puss !


Peace to Easter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback