Detta va en lååång påsk

Skrivet 2011-04-25 @ 19:28:23






Hejsan !

Idag har jag & Bullen storstädat !
Han tvättade alla fönster och jag damma,dammsög å skurade.
Så nu är dt riktigt fint här hemma :D

Sen har jag bråkat med min skrivare lite, då jag skulle skriva ut CV åt Lollo ^^
Till sist ville den jobba med mig istället för mot mig.

Vi gick ut på gården och grillade lite finsk tjock korv :P
Med pasta och lite olika saker.

Nu ligger Bullen och slappar och jag sitter och slappar ^^

Lollo kommer på fika senare oxå :D

Imån ska jag upp och iväg tidigt, ska gadda mig.
Och nu blir dt av.

Jag och Anton ska göra dt, jag ska göra en annan än vad jag tänkte först.
För jag ska ju genomgå operationen, så vänta och gör den efter jag gått ner i vikt.

Eftersom jag vill ha den på över armen och dt är inte så snyggt om den blir förstörd.
Så ska göra en annan sak på under armen :D

Kommer bilder på våra gaddningar imån !

Ha det så bra i sommar värmen !


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback