Coconut tree

Skrivet 2011-04-16 @ 11:47:09






Good morning !

To day it is the coconut day ;)

Näe, skämt och sido.

Lyssnar på den låten av mohombi :D Riktigt skönt, få sommar feeling !

Jag, Bullen & Anton har ätit frulle och druckit kaffe nu.

Och Bullen gick och la sig för att glo på tv i rummet, medan jag och Anton sitter vid varsin data :D

Idag blir dt bara till att ta dt lugnt tror jag.

Kanske ska göra lite läxor om jag orkar, har ju hela nästa vecka på mig. ^^

Fast dt e skönt att få dt gjort :P

Imån ska jag ha tvättstuga, jag hoppas att ingen i vårt hus bokar alla datum innan den 28onde.

Så vi hinner tvätta innan vi sticker till london :D

*fina,snälla grannar*

Händer lite saker innan vi sticker.

20 april - Fylla i stjärnorna på halsen.

26 april - Tatuera mig med min Anton.

Två datum att se fram i mot i alla fall :D

hehe

Igår va vi inte uppe och spela så mkt.

Bullen va inte med, han satt brevid Anton och lärde honom Skip-bo ! Grymt skönt spel !

Sen spela jag och Anton en omgång till, sen vart vi trötta :P

Pizzan vi gjorde igår vart underbart god !

Snacka om att vi va helt döda efter den:P

Ha en bra lördag folket !


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback