19 days

Skrivet 2011-04-09 @ 20:48:03


Tjaba.

Idag är dt bara 19 dagar kvar tills vi åker till LONDON ! :D

Ska bli så skönt med semester och träffa syrran,

Shoppa lite, äta god mat och skratta :D

Längtar !

Idag bokade jag och min mellan bror Anton tid hos min tjejkompis för att tatuera oss :D

Så den 26e smäller det, vi båda ska göra tatueringar som hedrar vackra Fatima.

Fatima : Antons mamma.

Som gick bort 2008 :(

Lägger upp bilder på dom när vi gjort dom :D


Jag är fortfarande hes, jag som va tyst under 5 dagar.

Sa inte ett ord.

Får väl ta mig till läkaren i veckan och se vad dom kan hjälpa mig med.

Jag menar jag kan inte gå hemma tyst hela livet.

Skiter i vilket, jag ska till skolan på måndag.


Blir ingen katt tror jag, efter att jag kollade runt på nätet och

tittade på en dvd film man fick från svensk kennelklubben.

Så känns dt inte som rätt val .

Menar vill ju inte att Kenya blir ännu galnare:P

Vi ska köpa ett jätte klösträd efter London resan istället.

Så har han mkt mer att leka i.

Och lite nya leksaker.

Tänkte på såna möss som man kan skruva upp på sidan så dom sticker iväg med full fart.

Då får han lite träning för jaktsinnet :D

Och sen måste vi bli bättre på att leka med honom oxå :D



Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback